Zwroty, reklamacje, wymiany

Zwroty, reklamacje, wymiany

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@orfin.pl. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ostrowskiego 13b, 53-238 Wrocław, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Do przesyłki należy dołączyć paragon (lub jego kopię, jeżeli odsyłana jest część zamówienia) oraz wypełniony formularz zwrotu towaru (dostępny pod tym linkiem).

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie od momentu otrzymania rzeczy z powrotem, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.\

Formularz zwrotu towaru do pobrania pod tym linkiem

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Wymiany

Wymiana towaru możliwa jest tylko na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, pod warunkiem, że dysponujemy towarem, na który miałaby nastąpić wymiana. Chęć wymiany towaru najlepiej złożyć na adres e-mail biuro@orfin.pl. W mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczące wymiany. Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu, że towar jest zarezerwowany należy wypełnić formularz wymiany (dostępny pod tym linkiem) i wraz z towarem odesłać na adres firmy. W przypadku wymiany, Kupujący ma obowiązek odesłać towar na swój koszt. 

Wymiany można dokonać w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na wymianę rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Formularz wymiany towaru do pobrania pod tym linkiem

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:  biuro@orfin.pl lub drogą pocztową na adres ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Ostrowskiego 13b, 53-238 Wrocław

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium