TRANSMISJE LIVE- informacje

LIVE 23.02

Lista modeli etui na telefon dostępnych do kupienia podczas transmisji:

  1. Samsung Galaxy A12 wzór: URSUS C-360 czerwony
  2. Samsung Galaxy A20e wzór: URSUS C-4011 zielony z kabiną
  3. Samsung Galaxy A20e wzór: NEW HOLLAND niebieski
  4. Samsung A31 wzór: URSUS C-4011 zielony bez kabiny
  5. Samsung Galaxy A7 2018 wzór: JUNAK czerwony
  6. Samsung Galaxy A21s wzór: KOMAR czerwony
  7. Samsung Galaxy J4 2018 wzór: URSUS C-360 żółty
  8. Samsung Galaxy S10e wzór: UAZ 469
  9. Xiaomi Redmi 9 wzór: URSUS C-330 czerwony
  10. Xiaomi MI 10t wzór: SCANIA R620
  11. Xiaomi Redmi 9c wzór: FIAT 126p Zielony
  12. Xiaomi Redmi Note 8t wzór - URSUS C-330 czerwony
  13. Xiaomi Redmi Note 9 wzór - ZETOR 7211
  14. Xiaomi Redmi Note 9s/9pro wzór: FIAT 125 niebieski
  15. Motorola G9/motoG9play wzór: URSUS C-360 czerwony
  16. iPhone 12 mini 5.4" wzór: URSUS C-330 żółty
  17. iPhone 11 6.11" wzór: FIAT 125p czerwony
  18. iPhone 7 5.5"/ PLUS 8 5.5" wzór: MINI zielony
  19. iPhone 7/8/SE2 wzór: NEW HOLLAND
  20. Huawei Y7 2019 wzór: GOLF I niebieski
  21. Huawei Mate 30 Lite wzór: VW T1 czerwony
  22. Huawei P30 Lite wzór: MOTORYNKA ZIELONA
  23. Huawei P20 wzór: CLAAS
  24. Huawei P30 wzór: VW T3 niebieski

I. ZAMAWIANIE TOWARU PODCZAS TRANSMISJI LIVE:

Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę https://www.facebook.com/nikinikipl

1. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając, w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne, informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

2. Po wybraniu przez Klienta towaru podczas transmisji, należy skontaktować się z działem obsługi - poprzez wiadomość prywatną na platformie Facebook.

- W wiadomości należy określić zakupiony towar (numerek wraz z rozmiarem) sposób dostawy i następnie należy wprowadzić wszystkie potrzebne dane (w tym ewentualnie dane do faktury).

- Następnie dział obsługi klienta potwierdzi ilość, koszty wybranego asortymentu oraz koszty dostawy w tej samej wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

- Po zatwierdzeniu, nasz pracownik prześle niezbędne dane do wykonania przelewu w tej samej wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

- Następnie, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie asortyment przygotowywany jest do wysyłki.

- Czas weryfikacji zamówień po transmisji wynosi maksymalnie 24 godziny.

- W przypadku braku kontaktu z Klientem lub płatności za złożone zamówienie zakup zostaje anulowany w przeciągu 48 godzin.

- W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia w wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Obowiązują zasady jak w regulaminie sklepu, obowiązujące dla zamówień złożonych i opłaconych z góry.

III. DOSTAWA

Opcje dostawy dostępne są pod tym linkiem: Dostawa

IV. PŁATNOŚCI

Podczas zakupienia produktów na transmisji LIVE, należy opłacić je przelewem tradycyjnym na podane dane i konto bankowe które wyślemy w odpowiedzi na w wiadomość prywatną na platformie Facebook, którą wysyłają do nas Państwo po złożeniu zamówienia.

V. ZWROT RZECZY — odstąpienie od umowy

Obowiązują zasady jak w regulaminie, dodatkowo obowiązuje poniższy zapis:

- Asortyment z wyprzedaży nie podlega zwrotowi.

Jeśli produkty będą z wyprzedaży, poinformujemy Państwa o tym podczas transmisji i w wiadomości podsumowującej zamówienie na platformie Facebook.


Sklep nikiniki.pl | ul. Aleksandra Ostrowskiego 13C, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie | telefon: 71 333 07 01, e-mail: biuro@orfin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium