TRANSMISJE LIVE- informacje

I. ZAMAWIANIE TOWARU PODCZAS TRANSMISJI LIVE:

Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę https://www.facebook.com/nikinikipl

1. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając, w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne, informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

2. Po wybraniu przez Klienta towaru podczas transmisji, należy skontaktować się z działem obsługi - poprzez wiadomość prywatną na platformie Facebook.

- W wiadomości należy określić zakupiony towar (numerek wraz z rozmiarem) sposób dostawy i następnie należy wprowadzić wszystkie potrzebne dane (w tym ewentualnie dane do faktury).

- Następnie dział obsługi klienta potwierdzi ilość, koszty wybranego asortymentu oraz koszty dostawy w tej samej wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

- Po zatwierdzeniu, nasz pracownik prześle niezbędne dane do wykonania przelewu w tej samej wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

- Następnie, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie asortyment przygotowywany jest do wysyłki.

- Czas weryfikacji zamówień po transmisji wynosi maksymalnie 24 godziny.

- W przypadku braku kontaktu z Klientem lub płatności za złożone zamówienie zakup zostaje anulowany w przeciągu 48 godzin.

- W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia w wiadomości prywatnej na platformie Facebook.

II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Obowiązują zasady jak w regulaminie sklepu, obowiązujące dla zamówień złożonych i opłaconych z góry.

III. DOSTAWA

Opcje dostawy dostępne są pod tym linkiem: Dostawa

IV. PŁATNOŚCI

Podczas zakupienia produktów na transmisji LIVE, należy opłacić je przelewem tradycyjnym na podane dane i konto bankowe, które wyślemy w odpowiedzi na w wiadomość prywatną na platformie Facebook, którą wysyłają do nas Państwo po złożeniu zamówienia.

V. ZWROT RZECZY — odstąpienie od umowy

Obowiązują zasady jak w regulaminie, dodatkowo obowiązuje poniższy zapis:

- Asortyment z wyprzedaży nie podlega zwrotowi.

Jeśli produkty będą z wyprzedaży, poinformujemy Państwa o tym podczas transmisji i w wiadomości podsumowującej zamówienie na platformie Facebook.


Sklep nikiniki.pl | ul. Aleksandra Ostrowskiego 13C, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie | telefon: 71 333 07 01, e-mail: biuro@orfin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium