Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
Rodzaj przesyłki
Forma płatności
Kwota brutto
Darmowa
Kurier GLS lub DPD
przedpłata
20 zł
od 250 zł
Kurier GLS Pobranie
płatność za pobraniem
28 zł
od 300 zł
InPost Paczkomaty 24/7
przedpłata
16,00 zł
od 250 zł
InPost Paczkomaty 24/7 Pobranie
płatność za pobraniem
19,50 zł
od 300 zł
Przesyłka zagraniczna
przedpłata
70 zł
-
2. Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju produktów w Twoim koszyku.Jeśli w Twoim koszyku znajdują się różne produkty, czas wysyłki jest liczony wg produktu z najdłuższym terminem realizacji.
Dla przykładu:
Zamówienie złożone o godzinie 10.00 w dniu roboczym, a w koszyku znajduje się:
Bluza (wysyłka w 48h)
Paczka Prezentowa (wysyłka w 3 dni)
Etui na telefon (wysyłka w 5 dni)
Planowana wysyłka: do 5 dni roboczych (ze względu na etui).
Dodatkowo, w razie dużej liczby zamówień (np. okres przed Świętami) zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 7 dni roboczych bez podania informacji na stronie.
Do tego należy doliczyć czas dostawy, dla Paczkomatów InPost jest to 1 dzień roboczy, dla przesyłki kurierskiej na ogół 1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
Poniższa tabela ma zastosowanie do zamówień złożonych do godziny 12.00, dnia roboczego. W przypadku zamówień złożonych po 12.00, termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego.
3. Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:
Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.
Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.
Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.