Czas i koszty dostawy

 
 
1. Koszty dostawy

Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

 

 

Rodzaj przesyłki Forma płatności Kwota brutto
Kurier GLS lub DPD PayU/przelew 15,50
Kurier GLS płatność za pobraniem 21,00
InPost Paczkomaty 24/7 PayU/przelew 12,99
InPost Paczkomaty 24/7 płatność za pobraniem 16,99

 

 

 
 
2. Czas realizacji zamówienia
 
Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju produktów w Twoim koszyku. Jeśli w Twoim koszyku znajdują się różne produkty, czas wysyłki jest liczony wg produktu z najdłuższym terminem realizacji.
 
Dla przykładu:
 
Zamówienie złożone o godzinie 10.00 w dniu roboczym, a w koszyku znajduje się:
Bluza (wysyłka w 48h)
Paczka Prezentowa (wysyłka w 3 dni)
Etui na telefon (wysyłka w 5 dni)
 
Planowana wysyłka: do 5 dni roboczych (ze względu na etui).
 
Dodatkowo, w razie dużej liczby zamówień (np. okres przed Świętami) zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 7 dni roboczych bez podania informacji na stronie
 
Do tego należy doliczyć czas dostawy, dla Paczkomatów InPost jest to 1 dzień roboczy, dla przesyłki kurierskiej na ogół 1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
 
Poniższa tabela ma zastosowanie do zamówień złożonych do godziny 12.00, dnia roboczego. W przypadku zamówień złożonych po 12.00, termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego.
 
 
Produkt Czas realizacji
Koszulki, bluzy, body, kubki, mleczka, cukierki, ściereczki, breloki, podkładki 48h
Paczki prezentowe, plecaki 3 dni
Etui na telefon, plakaty 5 dni

 

 

 
 

3. Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

  • Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.

  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.

  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

  • Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach:
    https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS

    https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD

 

 

Sklep nikiniki.pl | ul. Aleksandra Ostrowskiego 13C, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie | telefon: 71 333 07 01, e-mail: biuro@orfin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium