Czas i koszty dostawy
Koszt

Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

rodzaj przesyłki forma płatności kwota brutto
Kurier GLS lub DPD PayU/przelew 15,50
Kurier GLS lub DPD płatność za pobraniem 21,00
Paczkomaty InPost PayU/przelew 12,99
Paczkomaty InPost płatność za pobraniem 16,99

Istnieje również możliwość wysyłki za granicę. Prosimy o kontakt w sprawie wyceny.

 
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. W przypadku zamówień po godzinie 12:00 termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego. Do tego należy doliczyć czas dostawy, na ogół 1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. 
Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
 

Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

  • Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.

  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.

  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

  • Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach:
    https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS
    https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium