Czas i koszty dostawy

 
 
1. Koszty dostawy

Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

 

 

Rodzaj przesyłki Forma płatności Kwota brutto Darmowa
Kurier GLS lub DPD PayU/przelew 20 zł od 250 zł
Kurier GLS Pobranie płatność za pobraniem 28 zł od 300 zł
InPost Paczkomaty 24/7 PayU/przelew 14,50 zł od 250 zł
InPost Paczkomaty 24/7 Pobranie płatność za pobraniem 18,50 zł od 300 zł

 

 

 
 
2. Czas realizacji zamówienia
 
Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju produktów w Twoim koszyku. Jeśli w Twoim koszyku znajdują się różne produkty, czas wysyłki jest liczony wg produktu z najdłuższym terminem realizacji.
 
Dla przykładu:
 
Zamówienie złożone o godzinie 10.00 w dniu roboczym, a w koszyku znajduje się:
Bluza (wysyłka w 48h)
Paczka Prezentowa (wysyłka w 3 dni)
Etui na telefon (wysyłka w 5 dni)
 
Planowana wysyłka: do 5 dni roboczych (ze względu na etui).
 
Dodatkowo, w razie dużej liczby zamówień (np. okres przed Świętami) zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia realizacji zamówienia do 7 dni roboczych bez podania informacji na stronie
 
Do tego należy doliczyć czas dostawy, dla Paczkomatów InPost jest to 1 dzień roboczy, dla przesyłki kurierskiej na ogół 1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
 
Poniższa tabela ma zastosowanie do zamówień złożonych do godziny 12.00, dnia roboczego. W przypadku zamówień złożonych po 12.00, termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego.
 
 
Produkt Czas realizacji
Koszulki, bluzy, bluzki, body, kubki, mleczka, cukierki, galaretki, ściereczki, breloki, podkładki, torby bawełniane, szkło, breloki 48h
Paczki prezentowe, plecaki 3 dni
Etui na telefon, plakaty, modele pojazdów 5 dni

 

 

 
 

3. Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

  • Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.

  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.

  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

  • Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach:
    https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS

    https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD

 

 

Sklep nikiniki.pl | ul. Aleksandra Ostrowskiego 13C, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie | telefon: 71 333 07 01, e-mail: biuro@orfin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium