Fiat 125p — etui

Wysyłka w: 5 dni
Cena: 49,00 zł 49.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do ulubionych
* - Pole wymagane
Icon
Icon
Ponad 60 000 zadowolonych klientów
Icon
Icon
Trwałe nadruki pełne detalu i barw
Icon
Wykorzystanie nowoczesnego parku maszynowego i nadruk w technologii DTG oraz DTF pozwalają nam uzyskać soczyste kolory i ostre detale, które nie blakną po pierwszym praniu. Przekonaj się sam!
Icon
Przesyłka u Ciebie już w 24H
Icon
Zamów do Paczomatu przed 12:00 między wtorkiem a piątkiem, a paczkę otrzymasz już na następny dzień roboczy! Nie dotyczy paczek, etui, plakatów i plecaków.
Icon
Gotowe do wręczenia na prezent
Icon
Podaruj bliskim nikiniki - ele­ganc­kie i mini­ma­li­styczne opa­ko­wa­nie otrzymasz u nas w standardzie. Wystar­czy zawią­zać wstążkę i niezapomniany poda­ru­nek gotowy!
Icon
Największy wybór pojazdów
Icon
Nasi artyści nieustannie malują nowe wzory, aby zadowolić każdego fana środków transportu i maszyn rolniczych. Sprawdź naszą kolekcję ponad 150 oryginalnych wzorów!

Opis

Etui na telefon Fiat 125p

Silikonowa nakładka na telefon.

Duży Fiat

Fiat 125p był samochodem dużym i wygodnym, przeznaczonym na rodzinne wycieczki, wyjazdy organizowane przez zakład pracy, a wreszcie dostatecznie przestrzennym, aby móc przespać się na tylnym siedzeniu, co odróżniało go od bohaterskiego, lecz skromnego Malucha. Fiat 125p, czyli Polski Fiat, po raz pierwszy wyjechał na drogi w roku 1967, podbijając serca kolejnego pokolenia obywateli PRL swoim czterocylindrowym silnikiem benzynowym i tylnym napędem. Samochód był następcą Warszawy, która stała się nieco przestarzała w dobie szalejącej wokół modernizacji, której ostatecznym dowodem był koncert zespołu the Rolling Stones w kwietniu wspomnianego roku. Nowa era wymagała więc nowych rozwiązań.

Polski Fiat, inaczej nazywany Dużym Fiatem, stanowił uproszczoną wersję Fiata 125, z rozwiązaniami technicznymi zaczerpniętymi przez Fabrykę Samochodów Osobowych z Fiata 1300 i 1500. Przez cały okres produkcji modernizowano Polskiego Fiata, co jest szczególnie widoczne dla egzemplarzy z rocznika 1975. Rok 1975 nie był więc okresem zmian tylko dla FSO – z duchem czasu podążał także ówczesny minister transportu, który zarządził wprowadzenie nowego wzoru tablic rejestracyjnych.

Naszemu Dużemu bohaterowi zostało jednak niewiele czasu w blaskach reflektorów, ponieważ w roku 1978 na scenie pojawił się jego rywal i następca, Polonez. Oba modele były równocześnie produkowane do roku 1991, w którym ostatni Fiat 125p zjechał z taśmy produkcyjnej – ostatni samochód, notabene w kolorze wiśniowym, był jak wisienka na torcie wieńcząca barwną karierę modelu. W ciągu 24 lat ciągłej produkcji powstało prawie 1,5 miliona egzemplarzy, z czego prawie 600 000 trafiło na eksport do około 80 krajów.

Autorem rysunku jest wrocławski artysta Paweł Grabowski.

Opinie o produkcie (0)

Submit

Sklep nikiniki.pl | ul. Aleksandra Ostrowskiego 13C, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie | telefon: 71 333 07 01, e-mail: biuro@orfin.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium