Czekolada mleczna z truskawkami z naklejką — samochód FSO Polonez, CocoMoto





Opis
Czekolada mleczna z truskawkami z samochodem FSO Polonez — w zestawie gratisowa naklejka
Odkryj naszą wyjątkową czekoladę mleczną z liofilizowanymi truskawkami, która przeniesie Cię w magiczny świat smaku. Opakowanie ozdobione piękną ilustracją samochodu Polonez dodaje nutę klasycznego stylu i nostalgii.
Wnętrze opakowania kryje także specjalnie dopasowaną do ilustracji naklejkę, która stanie się nieodłączną częścią Twojej kolekcji. Otwórz opakowanie i rozkoszuj się smakiem czekolady mlecznej, wzbogaconej intensywnymi liofilizowanymi truskawkami.
Nasza czekolada mleczna to harmonijne połączenie jedwabistej czekolady i owocowego smaku liofilizowanych truskawek. Każdy kęs to prawdziwa uczta dla podniebienia, gdzie słodycz czekolady spotyka się z delikatnymi, intensywnymi nutami truskawek.
Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej czekolady mlecznej z liofilizowanymi truskawkami - idealnej dla miłośników słodyczy i smakowych uniesień. Przygotuj się na niezwykłą przygodę smakową i ciesz się chwilą pełną ukojenia, sięgając po tę wyjątkową czekoladę.
- Masa kakaowa minimum 34%.
- Składniki: czekolada mleczna 34 % (99%) (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, emulgator: lecytyna sojowa, aromat), truskawki liofilizowane (0,9%). Może zawierać jaja, sezam, orzeszki arachidowe inne orzechy.
- Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
- Masa netto: 100g
Samochód FSO Polonez
Polonez, którego nazwa nawiązuje do znanego tańca, obecnego na wszystkich wydarzeniach szkolnych i akademickich jak Polska długa i szeroka, po raz pierwszy został zdjęty z taśmy Fabryki Samochodów Osobowych w roku 1978. Niemniej, jego debiut w Polsce nastąpił już w roku 1977, kiedy siedem pierwszych egzemplarzy, zmontowanych jeszcze we Włoszech, trafiło do PRL.
Jedną z cech Poloneza, które przyniosły mu zasłużoną popularność, było bezpieczeństwo, nawet jeśli kanciaste linie nadwozia i dosyć surowy design mogłyby sprawiać odwrotne wrażenie. W 1978 roku Polonez jako jedyny z samochodów produkowanych w krajach Bloku Wschodniego przeszedł amerykańskie testy zderzeniowe, dzięki którym udowodniono, że poziom bezpieczeństwa pasażerów jest wysoki i zgodny ze standardami. W 1994 podobne testy przeprowadzono wg standardów europejskich – po czym zaczęto go eksportować na skalę światową, z najwyższym wynikiem w Chinach, do których dotarło ponad 41 000 egzemplarzy.
Rozwiązania techniczne samochodu, którego Francuzi nazywaliby polonaise, były w większości zaczerpnięte od jego poprzednika, Polskiego Fiata 125p. Do połowy lat 90. Polonez posiadał hamulce zaadaptowane od swojego „starszego brata”, które były za słabe w stosunku do jego ciężaru, co spotykało się z ogólną krytyką. Więc może Polonez nie jest wymarzonym samochodem do parkowania równolegle na stromym wzniesieniu, ale za to świetnie wygląda na t-shircie – czerwony, w kolorze oranżady, albo zielony, jak trawa świeżo pociągnięta zieloną farbą.
Autorem rysunku jest wrocławski artysta Paweł Grabowski.