Czekolada mleczna z karmelem z naklejką — samochód FSO Warszawa M20, CocoMoto





Opis
Czekolada mleczna z karmelem z samochodem FSO Warszawa — w zestawie gratisowa naklejka
Przedstawiamy naszą wyjątkową czekoladę mleczną z karmelem, która przeniesie Cię w świat słodkiego zmysłowego doznania. Na opakowaniu dumnie prezentujemy ilustrację kultowego samochodu Warszawa M20, dodając nutę nostalgii i wyjątkowego stylu.
Wnętrze opakowania kryje także specjalnie dopasowaną do ilustracji na kartoniku naklejkę, która stanie się nieodłącznym elementem Twojej kolekcji. Otwórz opakowanie i rozkoszuj się smakiem czekolady mlecznej, wzbogaconej aromatycznym karmelem.
Nasza czekolada mleczna to harmonijne połączenie najwyższej jakości składników, które tworzą niezapomnianą symfonię smaków. Delikatna czekolada mleczna doskonale komponuje się z kuszącym smakiem karmelu, tworząc niepowtarzalne doświadczenie dla Twojego podniebienia.
Zapraszamy Cię do odkrycia czekolady mlecznej z karmelem z serii CocoMoto - doskonałego wyboru dla miłośników motoryzacji, słodyczy i przyjemności. Przygotuj się na niezwykłą przygodę smakową, która przeniesie Cię w krainę czekoladowej rozkoszy. Otwórz opakowanie, delektuj się słodkimi uniesieniami i pozwól, by smak czekolady i karmelu rozpływał się na Twoim podniebieniu.
- Masa kakaowa minimum 34%.
- Składniki: czekolada mleczna (95%) (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, emulgator: lecytyna sojowa, aromat), karmel (5%) (cukier karmelizowany, sól). Może zawierać jaja, sezam, orzeszki arachidowe, inne orzechy.
- Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
- Masa netto: 100g
Samochód FSO Warszawa M20
Warszawa była pierwszym samochodem produkowanym w Polsce po II wojnie światowej, przez co można nadać jej miano przodownika wśród samochodów osobowych Republiki Ludowej. Jej konstrukcję oparto na radzieckim samochodzie M20 Pobieda, by potem rozwijać ją i dostosowywać w warszawskiej Fabryce Samochodów Osobowych. Warszawa była produkowana w latach 1951 – 1973, a od roku 1954 część egzemplarzy była przeznaczana na eksport.
Elegancka Warszawa o połyskującej karoserii, inspirowana maszynami zza wschodniej granicy, przypominała ciężko sunące samochody radzieckich urzędników, które, choć pełne szyku, siały wokół siebie złowróżbną atmosferę. Niemniej, warszawska fabryka wprowadzała liczne modernizacje, dzięki czemu Warszawa zyskiwała nowszy, sympatyczniejszy wizerunek, a jej karoseria w wersjach czerwonej i białej nie przypomniała już tajemniczych radzieckich wehikułów.
Produkcja sięgnęła zenitu pod koniec lat 60., z najwyższą liczbą samochodów, które zjechały z taśmy wynoszącą 17 780 (1968). Według niektórych źródeł do tych rejestrów nie wliczano tych wyprodukowanych na potrzeby wojska i milicji. Z kolei najwięcej rodzimych egzemplarzy Warszawy, które pędziły po zagranicznych drogach, trafiło do słonecznej Bułgarii.
Autorem rysunku jest wrocławski artysta Paweł Grabowski.